Kreatywnie i swojsko

Witajcie moi Mili,

Nazywam się Karolina, jednak w sieci ukrywam się pod pseudonimem Charlotte. Bloguję od 2004 roku, jednak studia prawnicze wyparły moje dotychczasowe zajęcia w wolnym czasie i przestałam pisać bloga. Jednak postanowiłam powrócić i chciałabym zarazić Was moją pasją - szeroko pojętym DO IT YOURSELF. Tworzenie rzeczy, które sprawiają nam przyjemność od podstaw lub modyfikowanie starych przedmiotów tak, aby zmienić ich pierwotny wygląd w coś zupełnie nowego i "naszego" :)

Zacznę od wstawienia w kolejnym poście zdjęć mieszkania, które wyremontowałam niewielkim nakładem finansowym, a które, na pewno, z biegiem czasu będę je ulepszać i sprawiać, by było przytulniejsze i bardziej "moje".

Pracuję w kancelarii prawniczej, a po pracy oddaję się swoim pasjom tworzenia, gotowania, pieczenia i majsterkowania. Nadto przygotowuję się do egzaminu na aplikację 2013, więc zapewne poświęcę temu kilka postów. Uważam, że przedmioty, o których piszę wyżej tak samo jak nasze życie i nasza kariera muszą być naszym tworem, naszym zrealizowanym planem, albo sympatycznym spontanem ;)

Pozdrawiam gorąco i zachęcam do czytania :)

xoxo

Charlotte

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty