Charlotte poleca - scented.pl i woski zapachowe Kringle Candle

Hej, jest lato, chciałam napisać, że są wakacje, ot takie przyzwyczajenie szkolno-studenckie. No tak, wakacji nie ma, ale w weekendy staram się korzystać z uroków słonecznych dni.

Wydawać by się mogło, że w takie gorące upalne dni palenie świec zapachowych to coś dziwnego. Ale ja postanowiłam zamówić kilka zapachów o takiej wodnej/męskiej/świeżej nucie zapachowej. Tak trafiłam na sklep internetowy scented.pl, który posiada szeroki wybór świec i wosków Yankee Candle, Kringle Candle i For Every Body, świeczników, kominków i gadżetów, które nadają mieszkaniu taki domowy charakter. Bardzo spodobała mi się szata graficzna sklepu oraz to, w jaki sposób prezentowane są woski, bez problemu znalazłam te, które mnie interesowały. Z resztą popatrzcie sami, jaki piękny design sklepu:


Nigdy nie zamawiałam wosków ani świec Kringle Candle, ale sporo dobrego o nich słyszałam. Zainteresowało mnie wygodne plastikowe opakowanie z zamykanym wieczkiem, które chroni woski przed zniszczeniem, także w trakcie transportu, przed wchłanianiem zapachów innych wosków i daje wygodę do przechowywania.


Woski które zamówiłam są w takich wodnych, orzeźwiających nutach zapachowych, z czego Petals in water Kringle Candle zaskoczyły mnie, bo pachną jak bez. Pomieszałam ten zapach ze Splashem, który pachnie jak takie typowe męskie perfumy i wyszła ciekawa kompozycja zapachowa. Jednakże moimi ulubieńcami z tego zamówienia zdecydowanie zostali Rainy Day i Salt Sail, które w takie upalne dni doskonale zdobią moje mieszkanie nadając nutkę morskiej fajnej bryzy.


Konsystencja wosku jest zupełnie inna niż wosków Yankee Candle, które łatwiej się kruszą, wosk Kringle Candle jest gładki, łatwo się kroi, delikatnie się roztapia i pachnie zdecydowanie intensywniej i dłużej niż Yankee.

Zamówienie zostało błyskawicznie zrealizowane, wysłane w solidnym kartoniku, opakowane w środku w folię przepasaną piękną wstążką, estetycznie wyglądało to cudownie. To niby takie niewielkie dodatki, ale cieszą oko i sprawiają, że do takich sklepów się wraca..

Ja zapewne wrócę i to nie raz i Wam polecam sklep scented.pl!

Czy wiecie, że do końca lipca jest wielka wyprzedaż na wszystko -20%? Sprawdźcie koniecznie, czy Wasze ulubione zapachy są dostępne!





Polecam ze względu na:
♥ atrakcyjne ceny i promocje,
♥ łatwe zamówienie ulubionych produktów,
♥ bogaty wybór świec i wosków, 
♥ doskonałą, szybką i estetyczną wysyłkę,
♥ przemiły kontakt.





Komentarze

Popularne posty