Do it yourself - ubranko na kubek




Wielu moich znajomych rodzice poczęli w sylwestrową noc albo pozimowej sesji. Wysyp imprez urodzinowych co roku uszczuplał mój budżet. Postanowiłam więc wykonać prezenty własnoręcznie. Po pierwsze zabiłam nudę w pracy, bo wzięłam druty ze sobą, po drugie po pracy również miałam co robić (jeszcze jak nie mieszkałam na swoim, bo teraz nie narzekam na nudę). Nie wiem, czy ubranko na kubku spełnia jakąś inną funkcję niż tą estetyczną, bo nie widzę różnicy w temperaturze napoju, a właściwie w utrzymywaniu ej temperatury.
Do zabiegu potrzebowałam ładnych kubków. Chciałam na nóżce ze złotymi elementami, ale gdy pojechałam do sklepu, gdzie ostatnio takowe widziałam (w cenie 5,99) niestety musiałam obejść się smakiem. Kupiłam zatem dwa kubki, miętowy i przygaszony róż w Leclercu w tej samej cenie. Do tego kłębek wełny i guziczki.
I oczywiście druty. Mogą być to normalne, tradycyjne druty po babci, albo druty z tworzywa z żyłką. Przyda się również szydełko.



Nie wiem, czy umiecie robić na drutach, ja proponuję najprostszy sposób i nieidealny, sprawi to wrażenie, że kubek nie jest ze sklepu. Robiąc oczka uważajcie, powinno być na szerokość idealne lub lekko za małe, lepiej na początku zrobić więcej, potem przy drugim rządku spruć,

Po osiągnięciu idealnej wysokości zakańczamy nasz kawałek i otulamy nim kubek zaznaczając, w których umieścimy guziczki. Fajnie wygląda jak każdy guzik jest inny :)

Do prezentu można dołączyć jakąś dobrą herbatę lub kawę z herbaciarni i dobra belgijską pralinkę :)



Aga rozpoczęła w kubeczku sezon na grzańca w swojej leśniczówce:)

Polecam, idę dokończyć ubranko na cukiernicę i termofor.

xoxo

Komentarze

  1. ciepły kubeczek :) nie chcę nic mówić ale ja jestem z 3 września... 9 miesięcy +/- 3 dni a to się niesamowicie łatwo liczy... ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to od dzisiaj Sylwester nabiera dla Oli szczególnego znaczenia... :D

      Usuń
  2. prezenty własnoręcznie zrobione są najlepsze! szczerze żałuję, że mam dwie lewe ręce do robótek....

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł jest świetny! takie własnej roboty prezenty są najlepsze! i takie ubranko chciałabym dostać, nawet jesli ma tylko funkcje estetyczną :) zazdroszczę talentu robienia na drutach :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. sama takie zrobiłaś? :) jestem pod wrażeniem. Ja jedyne co umiem (albo umiałam) robić na drutach, to długi sznurek ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty