Sałatka Charlotte w dwóch wersjach ♥


Witajcie Kochani! Oto sałatka, którą jem codziennie w różnych wersjach, przedstawiam jednak tę najsmaczniejszą, wg. mnie :)
 
Składniki:
♥ pół główki kapusty pekińskiej,
♥ kilka pomidorków koktajlowych.
♥ mała papryka,
♥ pikantne papryczki nadziewane serkiem/antipasti,
♥ salami - mogą być plasterki, może być w kawałku, najlepsze to z tygodnia francuskiego z Lidla - z orzechami,
♥ camembert z orzechami,
♥ garść słonecznika łuskanego (opcjonalnie).

Słonecznik prażymy - nagrzewamy suchą patelnię, wsypujemy na nią słonecznik i chwilkę zostawiamy do podprażenia, następnie mieszamy i znowu zostawiamy na chwilkę. Staje się wtedy chrupiący i aromatyczny.

Kapustę szatkujemy - ja kroję ją wzdłuż -mam wtedy główkę na dwie sałatki. Pomidorki kroimy na ćwiartki,  paprykę w kostkę. Wszystko umieszczamy w dużej misce. Następnie ja zwinęłam salami w ruloniki, powtykałam w sałatkę to samo robiąc z antipasti. Następnie dodałam prażony słonecznik.

Jeżeli chodzi o sos to polecam zwykły winegret albo sos z torebki - uważam, że są bardzo dobre. Można użyć do niego oliwę z antipasti :) Sosem polać całość.

Smacznego! ♥

 

Komentarze

  1. Chciałabym wiedzieć jak Ci poszedł egzamin, a nie czytać przepisy na sałatki (choćby były najpyszniejsze) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smaczny przepis na sałatkę. A salami do tego? Czemu nie? Bardzo lubię. Sałatkę wypróbuję, bo mnie kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest słonawe i fajnie się komponuje :) polecam to z orzechami. pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty