2.11 2015 początek naszej ulubionej promocji -49% w Rossmannie - jesienny tydzień z Charlotte #4 ♡

 Hej,

Ptaszki ćwierkają, że szykuje się coroczna listopadowa obniżka cen kolorówki w Rossmannie.

Z tej promocji korzystam każdego roku z wielką radością i mam swoich kilka typów, które mogę Wam gorąco polecić na jesień i nie tylko :)

Promocja będzie prawdopodobnie dzielona na tygodnie, tj. tydzień kosmetyki do ust, tydzień do oczu i tydzień do twarzy.

W tym roku prawdopodobnie Rossmann rozpocznie przeceny tygodniem ust.

Oto moje typy i pozycje drogeryjne, które szczerze polecam!

Maybelline Color Tattoo 24 hr || Eyeliner  Matte Lovely

Cienie Color Tattoo,  o których pisałam kilka miesięcy tutaj to moje ulubione kremowe cienie, które można kupić w każdym Rossmannie.


Cashmere Glamour Glow Dax Cosmetics || Maybeline Affinitone Concealer || Bpurjois 41 Healthy Mix Blusher || Rimmel Stay Matte 001 Transparent Powder

Moja Rossmannowa wishlista:
1) powtórka z podkładu Cashmere Glamour Glow GG jasny beż,
2) powtórka z korektora Affinitone w odcieniu 2,
3) Bourjois Rouge Edition Velvet 01 Personne ne rouge

Ostatnio trzymam zakupowy fason i nie daję się zakupowym pokusom, więc życzcie mi dużo siły, by trzymać się wishlisty :)

A po co Wy wybierzecie się do Rossa i czy w ogóle się wybierzecie? :)

Buziaki

Karolina

Komentarze

Popularne posty