DIY: poszewka na poduszkę z tekstem

 

Hej Kochani, dawno nie było wpisu z cyklu do it yourself, więc dzisiaj pokażę Wam jak zrobić samemu poduszkę KEEP CALM AND CARRY ON ;) Oczywiście można zrobić z zupełnie innym motywem, ale strasznie pozazdrościłam jej mojej Imienniczce ze Stylizacji i poszukałam opcji, żeby zrobić taką w domu.

Tutorial znalazłam tutaj, ale pokażęWam po krótce jak ja zrobiłam.

Poszewka jest z Home and You, ale wykorzystałam jej tył, bo przód niebardzo mi się podoba, kupiłam kiedyś na wyprzedaży i ta poduszka bardzo śmierdziała jakimś chemicznym środkiem, który został zastosowany przez producenta. W każdym razie przeleżała 3 lata i dzisiaj powróciła do łask. 
Rozpuszczalnik nitro. Autorka z w/w bloga poleca inny, ale u mnie w mieście dostałam tylko taki i dał sobie radę. 
Gąbeczka do naniesienia na kartkę rozpuszczalnika + rękawiczki. 
Wzór wydrukowany w drukarce laserowej na zwykłej kartce a4. Jeżeli jest to tekst to musi być odwrócony jak w lustrze, bo przykłada się go do materiału.
Łyżka, taśma klejąca. 
Nie będę podpisywać zdjęć, bo zrobiłam wg tutorialu.



 
 Wygląda fajnie, vintage. Myślałam, że nadruk wyjdzie intensywniejszy i początkowo byłam niezadowolona. Ale doszyłam koronkową taśmę i wyszło dużo lepiej ;)


Dodatkowo zrobiłam sobie na zewnątrz kwitnący kącik :)

Komentarze

  1. fajny pomysł, każda poducha dodaje uroku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny patent! Próbowałam to robić i zastanawiam się, czy plama po nitro ładnie zejdzie? Btw w transfery częściej bawię się na powierzchniach drewnianych malowanych, coś a'la decoupage. Też drukara laserowa, po czym wydruk lakieruje się, po wyschnięciu przykleja do zdobionej powierzchni na wikol, zostawia na jakiś czas i - teraz najżmudniejsza robota - wyciera mokrą gąbeczką do pozbycia papierowej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna poducha zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty