Bożonarodzeniowe inspiracje

Zbyt duża ilość wolnego czasu nakręca mnie na Święta. Nie mogę się doczekać jak będę stroić mieszkanko, a wizja mycia okien, gotowania i świątecznego stresu już tak bardzo mnie nie cieszy. Nie popieram komercji, ale reklama Coca-Coli zawsze wywołuje u mnie uśmiech na twarzy ;)

W tym roku postanowiłam nie kupować gotowych stroików, choć Home and You kusi mnie mailami i wystawami sklepowymi, ale nie dam się tak łatwo :) Szukam pomysłów, już mam w głowie kilka, może i Wy się zainspirujecie? Święta są raz w roku :)


szukaj więcej na http://www.weheartit.com

Komentarze

  1. uwielbiam w pokoju świąteczne światełka. czasem mam je przez cały rok..;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę się już doczekać Świąt, światełek , bombek i wszystkich pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wolnego czasu zaczyna być coraz mniej... a jak go mam nie potrafię się zmotywować żeby zrobić cokolwiek pożytecznego bo jestem po prostu zmęczona ;/ zaczynam przejmować się pracą, sesją i wszystkim po kolei. Już mi ręce opadają, chcę do domu, chcę stroić choinkę, chcę wywiesić lampki w pokoju, pić gorącą kawę ze świątecznego kubka... tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! gdybym miała choć szczyptę talentu, na pewno sama zabrałabym się za pewne ozdoby. niestety tego mi brak, a wolę nie oszpecać mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty