Muffiny z suszonymi pomidorami, oliwkami, chorizo i innymi pychotami :)





Dzisiaj zrobiłam sobie taki patriotyczny podwieczorek i maraton z Konstytucją i Ustawą o TK :) głównym jego składnikiem, tj.podwieczorku, nie Trybunału, były wytrawne muffiny. Do tego twarożek z jajkiem i szczypiorkiem i papryka do pochrupania.

MUFFINY Z SUSZONYMI POMIDORAMI, OLIWKAMI, KAPARAMI, CHORIZO I SEREM TYPU BAŁKAŃSKIEGO

Do miseczki pokroiłam w małą kosteczkę ok 10 suszonych pomidorów, kawałek chorizo, czarne oliwki, kapary (najmniej mi smakowały w sumie) i ser typu bałkańskiego (dostępny w Lidlu-rewelka), dodałam też odrobinę natki pietruszki.
W misce wymieszałam suche składniki - 2 szklanki mąki, 2 łyżki cukru, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, płaską łyżeczkę soli, dodałam do nich mieszankę z dużego jaja rozbełtanego ze 120ml mleka i 100ml oleju rzepakowego. Wszystko niezbyt starannie wymieszałam i dodałam smakowitości z miseczki. Przełożyłam do silikonowych forem i piekłam ok 20-22 min w 180 st C.

Propozycja bardzo na imprezę do piwka w szczególności, polecam!

Komentarze

  1. świetny pomysł na przekąskę! mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. omomom! przypomniałaś mi o moich ostatnich z fetą i szpinakiem do żurku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty