Mr Big Apple Muffin :)

 Dzisiaj na spontanie urósł Pan Muffin, nazwałam go tak, bo gdy przygotowywałam masę przypominała tę muffinową. I tak fajnie wyrósł. Ale w smaku nie przypomina muffinów, jest zaskakująco pyszny :)

Składniki:
pół szklanki roztopionego wystudzonego masła,
pół szklanki mleka 2%,
3 jajka,
niecała szklanka cukru,
kilka kropel aromatu do makowca,
cynamon,
dwie łyżeczki proszku do pieczenia,
ok.2 szklanki mąki tortowej,
rodzynki,
cukier puder do posypania,
3 jabłka.

Jajka połączyłam z cukrem i aromatem, dodałam mleko i masło i resztę suchych składników połączonych ze sobą. Dodałam plastry jabłek, i rodzynki, które wcześniej namoczyłam i obtoczyłam w mące, wymieszałam niedbale i wyłożyłam do okrągłej tortownicy wysmarowanej olejem i posypanej bułką tartą i mąką.
Piekłam ok 50 minut w 180st C w piekarniku z termoobiegiem.

Gdy wystygło posypałam cukrem pudrem i perełkami w szablonie (tak, to jabłko :P).

Lalala, kolejny udany wypiek :)





Komentarze

  1. o jeny jaka piękna muffina!!! zapisałam przepis, zrobię Pawłowi ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty