Mini serniczki na Walentynki




Możecie je zrobić, tak jak ja, dla ukochanej osoby!

Składniki:
350 g serka naturalnego np. President,
przyprawa do sernika Kamis,
szklanka śmietanki 30%,
2kolorowe galaretki, ja użyłam różowej wieloowocowej,
brzoskwinie,
okrągłe biszkopciki,
posypka do dekoracji.

Przygotowujemy galaretkę numer 1 wg. przepisu na opakowaniu.

Potrzebna będzie nam silikonowa forma, moja jest w kształcie serduszek. Na dno foremek polałam trochę galaretki i ułożyłam w niej kawałeczki brzoskwini. Włożyłam do wystygnięcia.

W 100 ml gorącej wody rozprowadzamy opakowanie galaretki numer 2 pozostawiając do wystygnięcia.

W wysokiej misce z plastiku ubijamy śmietankę z przyprawą, zawiera cukier więc nada słodkości. Następnie w większej misce umieszczamy serek, miksujemy go na niskich obrotach, następnie do masy dodajemy ubitą śmietankę. Całość mieszamy dokładnie. Następnie dodajemy galaretkę i mieszamy masę dokładnie.

Kiedy nasza galaretka w foremkach już zastygnie przekładamy do foremek masę serową. Na koniec układamy denko serniczków z biszkopcików.

Odstawiamy do lodówki na całą noc.

Żeby wydobyć serniczki z formy silikonowej musimy ją na chwilkę włożyć do gorącej wody, wtedy odkleją się od ścianek.

Udekorować wg. uznania.



Smacznego i wesołych Walentynek!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty