Serek twarożek jak homogenizowany domowej roboty


Brak apetytu ciąg dalszy, jestem zabiegana, wiele się dzieje. Od poniedziałku zaczynam pracę w sądzie. Ciekawa jestem tej pracy, jak to wygląda od tej "drugiej" strony :)

Póki co przedstawiam Wam mój totalny freestyle zrobiony z resztek :)

Serek twarożek jak homogenizowany domowej roboty 

Składniki: 
100 g twarogu - ja mam swojski ze wsi od sąsiadki,
100 ml mleka 3,2%,
5-8 truskawek,
opcjonalnie cukier,
garść płatków górskich,
opcjonalnie na wierzch mus truskawkowy, konfitura lub dżem.

Do blendera wrzuciłam twaróg i truskawki, dodałam mleka i odrobinę cukru, miksowałam na średnich obrotach przez około minutę. Do szklanki wsypywałam płatki i zalewałam serkiem, na przemian, na wierzch dodałam łyżkę Kaszuby na Hawajach :) W ogóle wiecie, że nie mówi się Kaszub, a Kaszuba? Bez sensu.

I gotowe! Mega sycące, proste i zdrowe ;)

Komentarze

  1. Mam pytanie w kwestii pracy- Słupsk, czy Olsztyn?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słupsk, w Olsztynie nie ma szans na cokolwiek, gdziekolwiek. Niestety

      Usuń
  2. taki swojski serek to musi być pycha!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swojski twaróg jest wspaniały przede wszystkim ;)

      Usuń
  3. I to je osoba, która kiedyś nie mogła patrzeć na płatki owsiane? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to, ze nie moglam patrzec, ale nie mialam na co patrzec, bo ich nie miałam i nie znałam ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty