Lipcowe inspiracje, wnętrza, ogrody i moja metamorfoza domu Charlotte :)

Hej ho :) Dzisiaj przychodzę z garścią inspiracji na ten miesiąc. Pokażę Wam, co działo się u mnie, w tym małą reorganizację domu Charlotte, co mnie inspiruje, podam Wam link sprzedawcy Allegro godnego polecenia.

W tej mojej kilkunastodniowej przerwie zrestartowałam się. Nie, nie byłam na urlopie (tak naprawdę nie miałam urlopu od 2009 roku), ale gościłam moją najdroższą Karolinkę z jej narzeczonym w Ustce, pomimo, że była to krótka wizyta to naładowała mi baterie na najbliższe tygodnie. Kupa śmiechu, dobre żarcie, drinki, czereśnie prosto z drzewa, shopping i wino na plaży. 





I moja jedna ze zdobyczy wyprzedażowych - bekowe etui/kopertówka na komputer/cokolwiek :D
Bershka 29,90


I mała metamorfoza mojego wnętrza. Wytapetowałam sobie ścianę i przeniosłam kącik do nauki pod ścianę i przeniosłam łóżko (niedługo je wyniosę). Przeniosłam też kanapę na środek pokoju i telewizor na ścianę, gdzie stały regały. Przykleiłam naklejkę mojego projektu u tego użytkownika Allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=26007181 - spotkałam się z przemiłą profesjonalną obsługą. Za małą kasę i w szybkim czasie miałam nową naklejkę. 
Do tego wygrzebałam stare poniemieckie lustro z Mielna, gdzie po wojnie zamieszkali moi dziadkowie (myślę, że ma ono ze 150 lat), zakryłam nim kable od telewizora i oświetliłam lampkami choinkowymi. Pod nie wieczorem zapalam świece i relaksuję się.


  

I moje ostatnie dzieło - poduszka keep calm - zostały mi jeszcze wydruki i postanowiłam je wykorzystać. Uszyłam ją od podstaw - z materiału w kolorze mięty połyskującego na srebrno. Do tego koronkowa tasiemka, cekinki i dwa dżety w kształcie serca w róg koło zamku. Relaksują mnie takie robótki, najbardziej szycie na maszynie. A poszewka poszła w świat pocztą w ramach podziękowań za multum inspiracji i fajnie spędzonego czasu na yt. Chociaż zapomniałam napisać o tym (Boże jaka jestem durna) na poczcie w biegu na pocztówce to mam nadzieję, że nie wyszłam na osobę niekulturalną i poduszka się spodoba :)


I zapowiedziane zdjęcia, które w tym miesiącu mnie zainspirowały:
(źródło: weheartit.com)



Moje ululululubione ;)






No, to na tyle, chciałam dodać, że w trakcie pisania tej notki wpadł mi do domu wąż (kolejny raz) i po krzykach i płaczach został eksmitowany do lasu ;)

Komentarze

  1. Pani mecenas wino na plaży?! W miejscu publicznym...? Ale smakowało wyjątkowo, prawda? Zwłaszcza z przyjaciółmi...:)))))
    Karola, Ty zdolniacha jesteś, może trzeba byłoby jeszcze za architekturę się wziąć? Nawet kotu się podoba;) Podrzucę Ci zatem pomysł na fajne poszewki na poduszki. Otóż, wieki temu moja mama kupiła w lumpku białe, haftowane bluzki, w których chodziłyśmy, a niektóre były za małe. Po latach leżakowania w szafie dałyśmy im drugie życie- poszyłam poszewki na jaśki, właśnie. Może i Ty masz gdzieś płócienne, bawełniane bluzeczki, z zakładeczkami, koronką, haftem lub mereszką i skoro szyjesz, to wyczarujesz z nich, jakieś fajne woreczki na "dziewczyńskie" skarby...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj do pani mecenas to mi bardzo daleko :) smakowało rewelacyjne, myślę, że gdyby przyłapała nas straż miejska to z koleżanką z roku byśmy ich zagadały na śmierć :D
      zrobiłam już tak kilka poduszek! :) dokładnie tak:) łażę czasem po lumpkach i szukam ładnych tkanin, wzorów, zawsze coś zainspirować może :) dziękuję ;*

      Usuń
  2. Wspaniała tapetę wybrałaś!Super pasuje do tego kącika ,a z tym lustrem stworzyłaś kominkowy nastrój,pięknie!Zapraszam do mnie na candy,może cos się Tobie spodoba,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także jestem wielką fanką ładnych wnętrz i jeśli tylko mam jakąś okazję to cały czas coś u siebie zmieniam. Zachęcam na pewno do zaglądania do sklepu https://artcorestudio.pl/ gdyż w nim znajdziemy wiele ciekawych materiałów do wykończenia wnętrz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty