Sernik z poziomkami na owsianym spodzie


 Składniki:
2 kostki chudego sera = 2 x 250g,
pół szklanki cukru pudru, można więcej,
budyń waniliowy,
4 jajka,
50 ml śmietanki,

Twaróg rozdrobniłam widelcem, dodałam do niego śmietankę, utarłam żółtka z cukrem pudrem, połączyłam składniki, dodałam budyń. Białka ubiłam na pianę z odrobiną soli, składniki połączyłam. Namoczyłam garstkę żurawinek, dodałam.

Spód: robiłam trochę na oko
garść płatków owsianych,
100 g otrębów,
3/4 szkl. mąki,
pół kostki margaryny (lepsze byłoby masło),
łyżeczka proszku do pieczenia,
1/2-3/4 szkl. cukru pudru,
jajko.

Wszystko pomieszałam, i zagniotłam o!

Z ciasta zrobiłam spód, obkleiłam małą tortownicę w całym jej wnętru, podpiekłam 15 minut w temp. 160 st. Następnie wylałam do środka masę serową i piekłam około godzinę w 200 st. 

Gdy sernik wystygł, na warstwę wierzchnią wylałam mix zrobiony z zmixowanych truskawek z galaretką i ozdobiłam truskawkami z charlottkowego ogródka. Włożyłam do lodówki, żeby masa wystygła.
 
Ozdobiłam miętą. 

 Smacznego! :)

Komentarze

  1. Na pewno jest pyszny. Każdy sernik jest przecież pyszny!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty