DIY: zdobienie kubeczków na szpargały

 
Co za pech, chciałam taki ładny tutorial zdjęciowy zrobić, użyłam nawet aparatu, postarałam się o oświetlenie. I rozsypała mi się po włożeniu do laptopa karta pamięci. Jak pech to pech. 

 
Takie kubeczki przydają się szczególnie na toaletkach, biurkach etc. Można w nich przechowywać pisadła, pędzle, kosmetyki, świeczki - wszystko. 


 Potrzebujemy:

szklanki / kubka - u mnie taka szklanka "do mleka" z wytłoczoną krową :D
prostokątny kawałek materiału,
kawałek koronkowej tasiemki, 
wersja dla leniwych: szpilki
wersja dla ambitnych igła i nitka.



Dopasowujemy prostokątny kawałek do szklanki tak, jakbyśmy chciały go ubrać po bokach, dna nie owijamy. Następnie należy idealnie dopasować przy pomocy szpilek materiał wprost na szklance tak, żeby nie spadał. Owijamy na samej górze koronką i również mocujemy szpilką.
Dla leni to koniec, dla ambitnych pozostaje zszywanie. 

Proste? :) A chyba wygląda ładniej niż goła szklanka z krową ? :) 

Fajna alternatywa dla osłonek z Ikei, choć te również są prześliczne. 

blog.julep.com



Komentarze

  1. urocze te kubeczki, choć u mnie, niestety, lądowałyby na podłodze zbyt często

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm pomyślę nad wynalezieniem kubeczka z poduszką powietrzną :) buźki

      Usuń
  2. Świetny pomysł. A jaki ładny efekt. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty