Motyw przewodni ostatnich tygodni: banan i kawa



Hej Kochani, podzielę się z Wami moim sposobem na to, by mieć energię do działania każdego dnia. Dzieje się wokół mnie coraz więcej ostatnimi czasy. Potrzebuję mocnych śniadań i "wejścia z buta" w kolejny nowy dzień.

Na miejsce na początku notki zasługuje pewna miła niespodzianka, jaka spotkała mnie w zeszłą niedzielę. Odebrałam w paczkomacie paczkę z kawą od http://kawing.com.pl. Był to bardzo miły prezent, który codziennie sprawia mi wiele radości.




Kawing.. to czas teraźniejszy ciągły utworzony od rzeczownika kawa oznaczajacy picie kawy z wyjątkowym zadowoleniem.
Fakt!

Dostałam dwie mieszanki: Gold i Brazil Santos Peaberry. Kilka słów o tej drugiej, bo jest na prawdę godna polecenia (pierwsza z resztą też, ale ta druga jest genialna).

kawing.com.pl


Brazil Santos Peaberry
Napary charakteryzują się jeszcze lepszym i doskonalszym od zwykłych ziaren wyrazistym miękkim aromatem i pełnym, cielistym, oraz dobrze zharmonizowanym o dość dużej słodkości smakiem. Jest to również niezastąpiony składnik wszystkich wysokogatunkowych mieszanek.

Moje kawy parzę w kawiarce, którą dokładnie wymyłam wodą z octem i kawa tak parzona jest dla mnie idealna. Aromatyczna, palona z pasją. Kawing.com.pl dba o klientów i zapewnia obsługę na najlepszym poziomie. Złożenie zamówienia, jego realizacja i dostawa odbywa się w bardzo miłej, życzliwej atmosferze. O samej kawie warto poczytać na stronie internetowej http://www.kawing.com.pl



Motto sklepu to dbanie o klienta i uczciwość.  
Fakt!

Dziękuję!!!


Omlet z bananów 

Składniki:
1 banan,
2 jajka,
garstka płatków górskich,
po 2 łyżki rodzynek i wiórków kokosowych.

Banana blendujemy z jajkiem. Dodajemy płatki górskie, rodzynki i wiórki, mieszamy łyżką. Smażymy: 1) albo na patelni do naleśników, albo na tłuszczu na zwykłej patelni, 2) jako duży omlet i zginamy na pół *, 3) jako placuszki **.

* duży jeden omlet
 ** placuszki

Podaję z owocami i jogurtem i pochłaniam na śniadanko.


Bananowy koktajl z espresso



Jogurt naturalny,
banan,
otręby,
filiżanka espresso.

Blenduję banana z jogurtem i otrębami. Parzę w kawiarce dobre espresso, czekam aż wystygnie i łączę wszystkie składniki. Piję przez słomkę!

Chlebek bananowy


Przepis z któregoś numeru gazety "Palce lizać".

Składniki:
4 dojrzałe banany,
3/4 szklanki cukru,
1 i 1/2 szklanki mąki,
pół łyżeczki proszku do pieczenia i pół łyżeczki sody oczyszczonej,
1 jajo,
50g roztopionego masła
100g bakalii (rodzynki, mak, wiórki kokosowe, żurawina - to u mnie)

1. Wymieszać razem mąkę sodę i proszek do pieczenia.
2. W drugiej misce rozgnieść widelcem banany, wsypać cukier, wymieszać.
3. Dodać mąkę, jajko, masło, bakalie i wymieszać łyżką.
3. Ciasto przełożyć do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia.
Ja piekłam w temperaturze 180st przez ok 80 minut.

I na koniec kilka pozytywnych rzeczy o bananach :)




W przyszłym tygodniu jadę do Olsztyna (♡♡♡♡♡♡♡♡♡), ale postaram się dodać projekt #Charlotte na styczeń! :)

Cudownego tygodnia Kochani ♡

Komentarze

  1. Banany b. lubię więc wszystkie te specjały muszą być smakowite. Przyznam, że wiele razy słyszałam o chlebku bananowym, ale nigdy nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybko się go robi i jest idealny do kawy/herbaty w mroźny dzień :)

      Usuń
  2. uwielbiam kawkę! mniam:)
    banany zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty