DIY : Słoik pełen dobrych chwil


 weheartit.com

Ostatnio spotkało mnie sporo fajnych momentów. Kiedyś coś tam sobie pisałam przed studiami po kryjomu, prowadziłam też bloga, który w czasie studiów stał się "śmietnikiem", bo opisywałam tam wszystko, co mnie wkurza :p  Po co pamiętać kiepskie momenty, jak można celebrować dobre?

Wczoraj odebrałam swój talizman. Kupiłam go za to, co zarobiłam, a że to moje pierwsze pieniądze z prawa (w kancelarii obowiązuje wolontariat - jak wszędzie z resztą - wyjątkiem są kancelarie podatkowe ..podobno) i jako że we wrześniu podchodzę do egzaminu na aplikację szukałam czegoś, co może przyniesie mi szczęście. No i znalazłam to maleństwo. Od W.Kruka z 5 brylancikami. Myślicie sobie, że pewnie jestem droga, ha, nic mylnego, to była wielka okazja, ale nie będę się rozpisywać o historii mojego zakupu. Faktem jest to, iż wczoraj odebrałam go od złotnika, bo musiałam dopasować do paluszka (zrobił leciutko za duży:/), ale cały dzień się w niego z dumą wpatrywałam. Trochę nie pasuje do reszty (2) moich pierścionków, bo są duże, a to chucherko jest po prostu tak słodkie, że zainstalowałam je na serdecznym palcu lewej dłoni.


No i mamy cudowną chwilę.

Albo spotkanie z Olą - kolejna wspaniała chwila, za którą dziękuję i nie mogę doczekać się kolejnej!
PS. Coś czuję, że znowu wylądujemy na Marynarki Polskiej w herbaciarni na cappuccino ciasteczkowym :*
 
 

Napisany beznadziejnie nudny podrozdział pracy magisterskiej o klauzuli opt-out - go to the jar, bitch!

Ja robię gwiazdki, ale można wrzucać luzem zwinięte karteczki, albo zrobić z nich nawet serduszka, jak kto woli :)

cutemammoth.blogspot.com

Oto mój słoik:


Kosztował całe 5 zł 96gr w outlecie z art.gospodarstwa domowego przy ul.Bałtyckiej w Słupsku (lokalnym czytelnikom polecam!), do udekorowania użyłam dwóch wstążeczek "głównych", przezroczystej do obkręcenia węzła, kawałka muliny i dwóch błyszczących koralików.


Trochę się nazbierało :) Czekam na kolejne!

PS. Niektórzy na karteczkach wypisują marzenia - to też może być fajne :)

Zainspirowana http://aniamaluje.blogspot.com - polecam! I pozdrawiam właścicielkę ;)

Komentarze

  1. jakie śliczne gwiazdki! a pierścionek cudowny:)) no i za własne pieniądze, a to zawsze fajne uczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, widzę że słoik szybko się zapełnia - i dobrze! Niedługo musimy chyba podjechać po kolejny ;)
    W zależności od tygodnia mam zajęcia pon, wt, śr / wt, śr i gdyby nie Multi (i więcej kasy na bilety) w Ustce byłabym praktycznie codziennie :(

    Czekam na sobotę i mam nadzieję, że kolejną gwiazdkę ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty