DIY: Wełniane świeczniki

 

Kolejne po ubrankach na kubki otulone wełnianym sweterkiem świeczniki. Równie łatwo je zrobić, bo nie potrzebują zapięcia, a jedynie czegoś do ozdobienia np. guziczka. Takie oto sweterkowe świeczniczki nadadzą wnętrzu domowego i ciepłego klimatu :)

Świece można kupić w Rossmannie lub nawet w Biedronce, a po wypaleniu zostaje szklany świeczniczek, do którego można włożyć tealighta.

Do wydziergania kubraczka na świecznik potrzebujemy drutów, kłębuszka ulubionej wełny i szydełko do zszycia. Ja użyłam dużych guzików i zrobiłam taki oto ślimaczko-kwiatek na szydełku :)

Oto moje 3 dzieła z dzisiaj:



Planuję kolejne ubranka! :)



Dodatkowo ubrałam taki kamionkowy pojemniczek, w którym trzymam spinacze i zakładki do książek :)

Komentarze

  1. Jak Ty to wszystko sprawnie robisz... Pozazdrościć ;)

    btw. nawet nie wiecie jak to się na żywo ślicznie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pociągu relacji Słupsk - Olsztyn wyczarowałam takie dwa :D bo zabrakło mi już włóczki :(

      Usuń
  2. bardzo ładne - robią klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to prawda, nadają sielskości :) pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty