Mocha chai

Mocha chai - dla fanów chai latte, masala chai, czy nawet klasycznej bawarki. Ja osobiście bardzo lubię herbatę z mlekiem, dużo lepiej mi się przy niej uczy niż przy kawie, tym bardziej, że ostatnio pijam tylko rozpuszczalną, więc momentalnie po niej zasypiam ;)


Składniki:
2 szklanki wody,
2 szklanki mleka,
3 łyżeczki sypanej czarnej herbaty,
2 łyżeczki kakao,
1-2 łyżeczki miodu lub brązowego cukru,
dodatki: wedle gustu, cynamon, kardamon, imbir, anyż, goździki.



W garnku gotujemy mleko z wodą i cukier, gdy zacznie się gotować, nie wrzeć, wsypujemy herbatę, gotujemy chwilkę, dodajemy przyprawy i kakao. Przed podaniem przelewamy napój przez sito.

Wersja ekspresowa:
Do kawiarki wlewamy wodę, wsypujemy herbatę z przyprawami, gotujemy jak zwykle, mleko zagotować, składniki połączyć, posłodzić, dodać kakao. :)


Podawać na gorąco!

Mmmmmm... ;)

Komentarze

  1. w tym tygodniu moja droga :* i zjemy do tego może jakieś kaloryczne brownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aach! może uda mi się faworkow troche zabrać ;) ej ej a może tlusty czwartek?! bede w domu o 16 :D bo potem nie wiem kiedy mnie do pracy sciagna

    OdpowiedzUsuń
  3. może być "Tusty" :) będzie czekoladoooowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. głupio z tym Erasmusem wyszło... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bardzo głupio :( żałuję! chociaż w sumie miesiąc po mojej rezygnacji okazało się, że mój były (bydle straszne) był w tym samym miejscu na Erasmusie z innej uczelni - pewnie bym na niego trafiła i PEWNIE go zaszlachtowała :] więc trochę się pocieszyłam :) dzięki, że wpadłaś! :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty