DIY - Przerabiam koszulę


Hej! Wybrałam się w ostatnim tygodniu do szmatexu w poszukiwaniu ciekawych materiałów na t-shirtowy szalik. I trafiłam na dwie koszule z H&Mu z długimi rękawami. W szafie mam już kilka fajnych koszul, jednakże chciałam coś bardziej casualowego do białego tshirtu z paskiem w talii w towarzystwie jeansów i wysokich kozaków.

Dzisiaj przerobiłam brązową (druga jest granatowa). Jest luźna, o rozmiarze L więc fajnie się układa. Nie używałam maszyny do szycia, gdyż jest w dalszym ciągu zepsuta.

Do przeróbek użyłam:
nożyczek, igły i nitki.

Ze względu na to, że przeróbka ma na celu podwinięcie i zabezpieczenie podwinięcia rękawów ważne jest to, aby szyć dokładnie i porządnie, a ewentualne niedoróbki łatwo jest zamaskować


 Rękaw ucięłam tuż za zapięciem na nadgarstku. To zapięcie wycięłam dokładnie i użyłam później jako zapięcie.


Rękawki podłożyłam i podwinęłam tak jak chciałam by było. Przeprasowałam. Niestety nie zrobiłam zdjęcia jak przyszyłam to zapięcie-zabezpieczenie przeciw odwinięciu.


Użyłam dwóch guzików. Na zewnątrz guzik "dla picu", wewnątrz trzymający zapięcie.


I tak prezentuje się koszula po przeróbkach, rękawy jakby poszerzały, ale jest super wygodna i jestem super happy.



Koszt koszuli: 1zł (serio.)

Czy chcielibyście więcej takich tutoriali?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty