DIY - świeczniki na tealighty - inspiruj!


Chciałabym dzisiaj zarazić Was bakcylem działań w sferze organizacji pożytku publicznego. Obecnie w całej Polsce działa masa takich organizacji i każdy może znaleźć coś dla siebie według zainteresowań. Ja zobaczyłam na Facebooku ogłoszenie umieszczone na wallu mojej koleżanki z liceum. Stowarzyszenie Rozwoju INSPIRACJE zajmuje się rozwojem, współtworzeniem niesamowitych przedsięwzięć, zdobyciem doświadczenia, pracę w kreatywnym zespole, a w ramach cyklicznych spotkań oferują szkolenia z zakresu zarządzania czasem, komunikacji, organizowania społeczności, radzenia sobie ze stresem, zarządzania grupą , technik kreatywności, itp.

Ja zainteresowałam się twórczymi środami, bo zachęcił mnie fakt robótek ręcznych w grupie. Poznałam bardzo fajne, normalne dziewczyny chętne do działania, przepełnione pozytywną energią i czas w ich towarzystwie mijał mi szybko i przyjemnie :) Szyłyśmy maskotki-zwierzątka i zrobiłam Pipce maskotkę-ośmiorniczkę, której codziennie spuszcza łomot.

Takie spotkania nie tylko motywują do działania, ale dają też upust ludzkiej potrzebie kreatywnego tworzenia. Czego ja bardzo potrzebowałam i czekam na środy :)

Serdecznie polecam Wam działanie w ramach takich programów, to samo dobro. Czasami warto zainteresować się działaniem NGO.

Dzisiaj to ja inspiruję. W ramach jesieni, ciemności za oknem ogarniającej nas coraz wcześniej i wcześniej, potrzeby palenia pachnących świec przedstawię Wam kilka projektów świeczniczków, które można zrobić samemu.









Komentarze

  1. b. dobra inicjatywa! Najważniejsze, że powoduje spotkania w realu, a nie tylko wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty