Stwierdzam nadejście WIOSNY!

Oto dowód rzeczowy w postaci fotografii przedstawiających stan faktyczny, na okoliczność potwierdzenia nadejścia wiosny! :P


Pamiętacie, jak sadziłam w ogródku cebulki tulipanów, krokusów i hiacyntów? Wykiełkowały dzisiaj! :) Grabiłam liście i zauważyłam, jak się do mnie uśmiechały :)








Dodatkowo posadziłam w doniczkach nasionka aksamitek i jakichś astrów, ciekawe, czy urosną :)





Uwielbiam prace w ogrodzie. Uwielbiam czuć ten zapach ziemi, drzewa, które dopiero co ułożyłam w drewutni, słyszeć stukanie dzięcioła w brzozy rosnące tuż za płotem, czuć to ciepło, choć wiatr wiał dzisiaj dość nieprzyjemnie to i tak nie zdołał chociaż troszkę popsuć mojego wiosennego nastroju.

Z resztą, wiosnę najbardziej czuję w serduszku :)

Komentarze

  1. Mojego serduszka wiosna niestety nie rozpieszcza, a tak na nią czekałam... Na to, że uwolnię się od tej rutyny, że znowu będzie kolorowo itp. itd. Cóż... Póki co chyba zajmę się zaległościami towarzyskimi, nadrobię rodzinną tęsknotę i trochę sobie pogotuję (w końcu muszę pobawić się nowokupioną zabawką :)

    btw. wiesz jaka głupia jestem i do kogo napisałam? Stwierdziłam, że potrzebuję Kumpla (z naciskiem na KUMPLA). Tęskno mi za Tobąąą! Dziękuję, że jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię kiedy budzą mnie promienie takiego wiosennego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie wiosna, czekam na nią już wystarczająco długo...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty