Co ugotuję na Wielkanoc?


weheartit.com


W te Święta zapanuje minimalizm.
Będziemy tylko we trójkę z rodzicami, zatem nie będę się gimnastykować ze świątecznym menu.

Na śniadanie:
biały barszcz z białą kiełbaską z patelni grillowej,
jajka faszerowane,
pasta jajeczna,
sałatka jarzynowa,
wędzone (z Agą :*:*) kiełbaski,
jakieś sosy: pewnie zrobię tzatziki, sosik chrzanowy lub tatarski,
domowy chleb pszenny.

Na obiad:
niech żyje kurczak na butelce!

Na słodko:
Sernik krakowski,
babka gotowana w prlowskiej formie,
może pokuszę się na jakieś rogaliki drożdżowe.

I koniec! :)

Komentarze

  1. ja się czaję na pieczoną kiełbaskę i mazurek kajmakowy :) więcej do szczęścia mi nie potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już dostałam ślinotoku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie pysznie, chętnie zobaczę zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wielkanocne menu nigdy się nie kończy :D Tyle mam pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty