DIY - powrót do szkoły - cz. 1 kreatywne przechowywanie art.szkolnych

 
photo marthastewart.com


Oto pierwsza notka z serii DIY - powrót do szkoły. Pokażę Wam kilka sposobów na kreatywne gadżety, w których można przechowywać artykuły szkolne.



1. Przybornik np. w segregatorze.
Na okładce, po wewnętrznej stronie. Może w trakcie pisania przybory będą wadzić, ale można zaoszczędzić miejsce w torbie na zbędny piórnik.

Na pasku z tektury wszyć gumkę wydzielając przestrzeń na przybory do pisania, klej, ołówek, tekturkę przykleić mocnym klejem do okładki.

2. Przybornik małego artysty.

Rajovilla.com zaprezentowała tai sprytny przybornik zawierający artykuły malarskie, fajny zestaw dla osoby uczęszczającej na zajęcia plastyczne.
Ja też chodziłam na takie zajęcia, a moje bohomazy szpecą korytarze mojej podstawówki :D


3. Kokardkowy piórnik! > Tutorial > http://seekatesew.com/mad-for-plaid-gingham-style-knotted-zipper-pencil-pouch-tutorial/


4. Filcowa okładka.

Można wydzielić w niej miejsce na karteczki post it, na indeksiki, długopis, ile pomysłów tyle możliwości :) Tutorial > http://spoonful.com/crafts/book-blankets



5. Półeczka z pudełka po płatkach

Można obłożyć ozdobnym papierem i wydzielić półeczki na notatki i rysunki.


Komentarze

  1. Super pomysły, aż żal, że nie jestem już uczennicą. Chociaż te filcowe okładki mogłabym zaadoptować nawet dziś ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty