Moje mini-wakacje na Półwyspie Lipa (Wdzydze Tucholskie) i mega haul



Obiecałam, że wstawię fotki z mojego wędkowania :) Opowiadałam już, że Półwysep Lipa to istny raj na ziemii, składam przed Wami dowód mej tezy!

 Po 2,5 godzinach jazdy, w nagrodę za bezszkodową jazdę (:D) skosztowałam w restauracji mrożonej kawy, która była rewelacyjna i robię teraz podobną w domu (mleko, rozpuszczalna Douwe Egberts hazelnut, gałka lodów śmietankowych, bita śmietana)

 Haa! Łapałam na tłuste angolki! :)


 Mój kapelusik kupiony kiedyś tam na dworcu olsztyńskim wzbudził zainteresowanie moich kolegów wędkarzy (kategoria 20-25) - pełen lans :D



 Pierwszy okonek!

 Oczywiście rodzice znęcali się nade mną z wody i mieli ubaw z moich wielkich zdobyczy.

 A to mój OOTF - outfit of the fishing :D jak dojechałam na Lipę i wykupiłam licencję (40 zł za 3 dni z brzegu) to nawet się nie przebrałam tylko poleciałam łowić na cypel! :)

 

 A teraz mój haul, nazwałam go mega haulem, bo w sumie wydałam na niego kupę kasy, ale ma on dla mnie wartość sentymentalną, bo podejmując w ostatnim czasie pewne (oby trafne) decyzje, zmieniłam coś w swoim życiu.

 Koszulka - prezent od mamy, jakie to prawdziwe.. :(


Dzisiaj kupiłam karnet na siłownię. Niech mnie motywuje, bo ostatnio nie miałam czasu robić ćwiczeń z Ewą Chodakowską przez liczne badania i zbieranie papierów na aplikację. Ale strój kupiłam już na początku miesiąca, mam matę do ćwiczeń, muszę napompować piłkę.

 Moją big inwestycją był zakup nowego maleństwa u jubilera i zmiana oka na szafirek w tym większym. Zrobiłam sobie prezent za mgr, na początek nowego etapu w życiu.  Można powiedzieć, że już się ogarnęłam, ale nie powiem - było mi ciężko, i, mam nadzieję, gorzej już nie będzie!



Komentarze

  1. nigdy nie łowiłam, ale mogłabym spróbować gdyby ktoś zakładał mi tłuste robale na haczyk... brr
    Co to jest "to coś" w serduszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bluzeczka :D idealna babska wersja wędkarskiego moro, idealna żeby nie złowić wielkiej ryby :D

      Usuń
  2. taaa, niby łowić byłaś, ale z kolegami - czyli podryw na kapelusik i wędkę :D
    no i super siedzonko z uchwytem na browar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adi - nie zrobiłabym Ci tego :P no siedzonko było pro :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty