Zupa brokułowo - bazyliowa z kurkami i okręt Kushima w Gdyni


Wpadłam wczoraj na pomysł tej zupy, pomyślałam o łaaa nikt takiej pewnie nie zrobił. No i dziś okazało się, że skopiowałam zupę allevo. W sumie ja takich produktów nie mogę jeść ze względu na alergię na takie specyfiki z paczuszek więc zadowolę się z przyjemnością taką zupką.

Składniki:
1 brokuł,
garść bazylii,
litr bulionu,
kilka kurek,
przyprawy - sól, pieprz/pieprz cayenne,
opcjonalnie trójkącik serka topionego.

Do bulionu dodałam pokrojonego brokuła, razem z łodyżką. Ugotowałam dodając serek, następnie wszystko zblendowałam. Dodałam bazylię i po raz kolejny zblendowałam na gładką masę.
Na gorącą zupkę położyłam bazyliowe kluseczki

Składniki:
jajko,
4 łyżki żytniej mąki,
5 listków bazylii,
szczypta soli.

Połączyłam składniki i zblendowałam. Rozmieszałam łyżeczką i podzieliłam dwiema łyżeczkami na takie małe kluseczki (one rosną).

Chwilę podgrzałam. Wyłożyłam do miseczki i udekorowałam porcją smażonych kurek.


ZUPA Z KURKAMI ;P 

i trochę prywaty :) Złożyłam dziś papiery na aplikację do Gdańska i odwiedziłam gdyński Skwer Kościuszki, by zobaczyć japoński okręt wojenny Kushima :) Niestety nie miałam ze sobą aparatu i zdjęcia robiłam moim starym telefonem :)




 

Komentarze

  1. Kiedyś jadłam taka zupkę, ale zamiast kurek były borowiki -pycha:)
    A okręt robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mm też pycha :) korzystajmy z sezonowych darów!

      Usuń
  2. Ja uwielbiam zupy kremowe, na zupę przerobie chyba wszystko. Brokułowa zupa jest w zestawach Allevo, bardzo smaczna, jak ze swieżych warzyw, pożywna bo m wysoką zawartość błonnika i bardzo zapycha żołądek na długo utrzymując sytość. Jest wyjątkowo szybka w przygotowaniu i smaczna, nie ma w niej żadnej chemii. Na dodatek to super odchudzający posiłek.

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie zupa brokułowa-bazyliowa jest gotowa w Allevo :) po co się męczyć jak masz gotową mega dobrze zbilansowaną i do szybkiego przygotowania, Smacznie, zdrowo, bez zakupów, gotowania i sprzątania. A przede wszystkim idealnie dietetyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty