♥ Ciasto blondie z kremem z ricotty i owocami i baby shower mojej koteczki



Było brownie - czas na blondie. Wiecie, że ja potrafię jechać 15 km do Słupska do Lidla, po którym chodzę godzinę i szukam inspiracji do ciasta? Dziś naszło mnie na blondie w formie muffinków na baby shower mojej Pipuni.






Składniki
2 tabliczki białej czekolady
kostka masła
pół szklanki cukru
cukier wanilinowy
3/4 szkl mąki pszennej
3 jajka
odrobina soli
pół łyżeczki proszku do pieczenia


W garuszku roztopiłam masło z czekoladą, dodałam cukier. Zdjęłam z ognia i wystudziłam.
Gdy masa była letnia wbiłam jajka i połączyłam składniki. Dodałam przesianą z proszkiem do pieczenia i solą mąkę i wymieszałam dokładnie.
Rozgrzałam piekarnik do ok 180 stopni. Ciasto przełożyłam do foremek do muffinków. Moje blondie będzie muffinkowe. Piekłam ok 30 minut.

Krem z ricotty:
opakowanie ricotty,
3 łyżki cukru pudru, 
odrobina startej skórki z cytryny.

Składniki zmiksować. 

Ozdobiłam muffinki owocami i galaretkami-cukierkami :)



 

Komentarze

  1. Przepyszne! Wiem co mówię, bo jadłam i wciąż żyję :D
    DSC02407 - ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pyszności o tej godzinie pokazujesz. Jesteś bez serca!!!
    ;))))))))))))))))))))))))))
    a kiciunia słodka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty